П`ятниця, 17.08.2018, 14:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Будівельний ліцей

Методична робота

Методична робота  в ліцеї є системою заходів з аналітичної, організаційної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, спрямованих на оперативне науково-методичне корегування навчально-виховного процесу, удосконалення змісту освіти, розвиток творчого потенціалу педагога, його професійної майстерності, а в кінцевому результаті на формування в учнів високого рівня робітничої кваліфікації.

Методична робота організована і проводиться на основі Положення про методичну роботу в ПТНЗ, є самостійним розділом річного плану роботи ліцею, в якому передбачено основні напрями роботи, направлені на надання практичної допомоги та сприяння підвищенню педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання. Складовою частиною є колективна, групова та індивідуальна форми роботи, що перебувають в органічній єдності , відповідають цілям і завданням, які стоять перед навчальним закладом та втілюються у різних формах, різними методами і засобами.

                                                                                                                                                                       

Основними напрямками методичної роботи є:

– створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, надання практичної допомоги;

– вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу навчальними планами, програмами, підручниками;

– конкретний аналіз стану навчально-виховного процесу, моніторингові обстеження;

– залучення педагогів до дослідницької пошукової роботи;

– керівництво і  координація роботи індивідуальних, комплективних і групових форм організації методичної роботи.

 

Ефективною формою методичної роботи є індивідуальна праця педагога, що є важливим аспектом творчої діяльності: майстер-клас, презентація творчих доробок, індивідуальні педагогічні виставки.                                      

Методична робота реалізовується як через традиційні так і нетрадиційні форми її організації: панорама методичних знахідок, клуби, літературні світлиці, педагогічні консиліуми, мозкові атаки, конкурс «Вчитель року», педагогічні КВК, методичні аукціони, проблемні столи, педагогічні посиденьки, атестаційні калейдоскопи, портрети творчого викладача, освітянські  вечорниці.

 Одним із завдань методичної роботи в ліцеї на сучасному етапі є активізація творчих здібностей педагогів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. До творчості освітян  спонукає й сьогоднішній  учень — розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Отже, наразі необхідно формувати тип педагога - новатора, справжнього фахівця.

Успіх навчально-виховного процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він будувати стосунки з учнями на принципах гуманізму. Дійсність вимагає позбутися звичних установок, шукати нові форми спілкування як з учнями, як і з їхніми  родинами, так із наставниками. Тому кожний педагог нашого ліцею у будь-яких своїх починаннях і пошуках керується гаслом:

                «Творчу людину може виховати лише творчий педагог»

Поширеною формою методичної роботи з молодими спеціалістами і малодосвідченими викладачами є  Школа молодого педагога. До змісту роботи якої  включено вивчення  методики проведення уроків, розробка навчально-плануючої документації, впровадження інноваційних та комп’ютерних технологій. Джерелом трансформування педагогічного досвіду в практику є Школа педагогічної майстерності.  Метою діяльності  школи є надання педагогам  методичної допомоги по впровадженню в практику інтеграційного методу викладання предмету; надання  допомоги  по вдосконаленню уроку, як основної форми навчально-виховного процесу та пошуки різних форм занять через впровадження інноваційних технологій. Значна роль приділяється  формуванню професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка  спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

 

 В ліцеї створені і працюють методичні комісії:

– суспільно - гуманітарного напрямку – голова Яценюк Г.В.

– природничо-математичного напрямку – голова  Чернега В.Б.

– викладачів фізичної культури та Захисту Вітчизни – голова Свіченський О.Г.

– з професії  «Опоряджувальник будівельний» -  голова Чернюк І.В.

– з професії «Муляр; бетоняр; деревообробник будівельний» – голова Пшенична І.А.

– класних керівників – голова Гумберт Т.Г.

 

Керівництво методичними комісіями здійснюють досвідчені викладачі. Робота методичних комісій в межах методичної проблеми ліцею  спрямована на пошук, розробку та впровадження у навчальний процес інноваційних освітніх технологій,  на підвищення педагогічної компетентності та покращення фахової майстерності педпрацівників; поліпшення матеріально-технічної та навчально-методичної бази кабінетів та майстерень; впровадження у навчальний процес передового педагогічного досвіду.

На базі методичних комісій створено творчі групи, які займаються вивченням та впровадженням інновацій в навчально-виховний процес закладу. А саме, на базі методичної комісії суспільно - гуманітарного напрямку створено творчу групу по впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій навчальний процес , а на базі методичної комісії з професії «Опоряджувальник будівельний»  – творчу групу по впровадженню  проектних технологій в навчально-виробничий процес.

Кадровий потенціал ліцею:

                Навчальний процес в ліцеї здійснює творчий, енергійний, висококваліфікований, з багатими традиціями колектив викладачів та майстрів виробничого навчання.

Педагогічний колектив ліцею  – це однодумці, яких об’єднує спільна любов до своїх вихованців і наполеглива праця на ниві виховання громадянина України, освіченого, культурного, висококваліфікованого робітника, здатного до самоосвіти та самовдосконалення. Одним з важливих напрямків методичної роботи є підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників.

Об’єктом особливої уваги адміністрації БПБЛ є розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів, вплив на який здійснюється через систему неперервної освіти, розгалуджену мережу заходів курсового та міжкурсового підвищення кваліфікації працівників.

Адміністрація приділяє велику увагу якісному складу педпрацівників.

 

 


 

 

Категорії розділу
Рейд перевірка [0]
Зустріч з оперуповноваженим кримінальної [0]
Учні навчального закладу відвідали військову частину [0]
Представники організації АСЕТ провели лекцію для учнів навчального закладу [0]
Відбулася інспекторська перевірка [0]
Відбулася стрільба бойовими патронами [0]
В м. Житомирі відбувся конкурс команд КВК [0]
Працівники та учні навчального закладу взяли активну участь у Суботнику [0]
Представниками міліції в навчальному закладі були проведенні слідчі дізнання [0]
Відбувся тур хореографічних колективів [0]
Розпочався місячник обороно-масової роботи. [0]
Загальноліцейна відкрита виховна година [0]
Концерт присвячений до Дня Перемоги [0]
Працівники та учні навчального закладу прийняли активну участь у мітингу та покладанні вінків, при [0]
Проведення виховного заходу до Дня матері [0]
Зустріч директора з батьківським комітетом [0]
Привітання директора БПБЛ з юбілеєм [0]
В БПБЛ проведений І тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
В Жимтомирі відбувся ІІ тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
Активна підготовка до ІІІ туру "Учень року" [0]
В Житомирі відбувся ІІІ тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
В навчальному закладі відбулася педагогічна рада [0]
З травня місяця розпочаті ремонті роботи щодо підготовки навч. закладу до роб. у новому н.ч. році [0]
Підготовка до державної кваліфікаційної атестації [0]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наш канал на YouTube!