Четвер, 15.11.2018, 01:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Будівельний ліцей

Цікаві довідки про професії

МУЛЯР

         Сьогодні професія муляра шанована суспільством. Саме муляр втілює у життя ідеї архітекторів і проектувальників, зводить просторові конструкції споруд, будівлі суспільно – побутового призначення та житлові будинки. Муляр бере участь майже в усіх будівельних операціях.

Ця професія дуже важлива: саме він відповідає за те, наскільки комфортно почуватимуться у збудованому ним помешканні, як довго воно служитиме.

Будівлі з каменю поступово розповсюдились майже по всьому світу. Але там, де його не було, при наявності глини ставились цегляні споруди. Зв’язуючими матеріалами при муруванні стін спочатку були бітум і звичайна глина, а значно пізніше почали використовувати вапно.

 Цікаво, що в Америці ще до нашої ери храми, палаци й піраміди також зводились з цегли-сирцю й кам’яних блоків.

 У IX — X століттях на Русі було 25 міст, в XI ст. — 89, а в кінці XII ст. в літописах називаються 224 міста. Хоч у них переважали дерев’яні та глинобитні будинки, але чимало споруд зводилось з каменю й цегли.

Дослідники Софіївського собору, збудованого XI столітті при Ярославі Мудрому, засвідчили високу будівельну майстерність його творців. Зводилась Київська Софія із каменю та оранжево-рожевої плінфи. При муруванні стін ці матеріали чергувались. Розчином служила суміш вапна, піску і товченої випаленої цегли (цегляного борошна), яку називали цем’янкою.

 А сама суть професії муляра, проте, не змінилася з найдавніших часів. Вона зводиться до кладки стін — з цегли чи кам’яних блоків. Способи їх «зв’язування» теж винайшли тисячі років тому. Цемент знали ще в Стародавньому Римі.

Отже, юний друже, якщо ти хочеш обрати професію муляра, пам’ятай, що вона сьогодні і ще багато років буде однією з найнеобхідніших. Від людей цієї професії залежить дуже багато. Адже без них не було б ні заводів, ні шкіл, ні палаців, ні житлових будинків.

  Крім властивих йому операцій, кваліфікований муляр може виконувати інші роботи, пов’язані з укладанням бетону, монтажем бетонних і залізобетонних конструкцій, з проведенням гідроізоляційних робіт. Навчання проводиться в навчальних майстернях. Метою занять є послідовне оволодіння учнями системою умінь і навичок з професії.

Підготовка спеціалістів проводиться в навчальній майстерні мулярів, пічників, бетонярів яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми : мурування стін середньої складності; мурування стін простої складності з одночасним облицюванням; мурування стін полегшених конструкцій; мурування з склоблоків; монтажу збірних елементів та деталей середньої маси; армування цегляних стін та перегородок; нанесення розчину і опорядження обштукатурених поверхонь.

 Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Потреба у мулярах на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професіями викладач Рябова С.Г.,  досвідчені майстри виробничого навчання Кузінський А.Л., Оленюк О.Т., Швець О.Л.,  молоді майстри виробничого навчання Косівський Володимир В., Косівський Валерій В.,

    

БЕТОНЯР

Загальна характеристика:

виконує роботи з бетонування монолітних і збірних конструкцій при зведенні будинків і споруд; робить стінні панелі, плити, покриття, балкони, сходові марші тощо;

Історія виникнення професія виникла в індустріальну добу  але корні  зародження виходять з сивої давнини. Бетон штучний матеріал який створила людина він міг суперечити з каменем за міцністю. Його розпочали використовувати на самому початку ери купол Римського Пантеону, Велика Китайська стіна. Сучасний будівельний майданчик неможливо уявити без бетоняра, фахівця, що виготовляє бетонні залізобетоні вироби.

- характер роботи Сьогодні професія бетоняр втілює у життя ідеї архітекторів і проектувальників, зводить просторові конструкції промислових споруд, будівлі суспільно-побутового призначення та житлові будинки.

Бетоняр - це загальний будівельний або заводський робітник, який працює як на будівельних майданчиках, так і на заводах, де йде виготовлення з бетону будівельних конструкцій. Основними виконуваними бетонярем роботами є: виготовлення і монтаж опалубки, підготовка арматури, її армування, бетонування, відповідний догляд за бетонним накриттям, утеплення, поливання і захист, видалення і очищення опалубки, усунення дефектів, що виникли при заливці, надання виробам товарного виду.

На заводі бетоняр веде виготовлення елементів фундаментів, стовпів, балок, стінових елементів фасадних стін і перегородок, панелей стельових перекриттів, сходів та інших виробів, наприклад, бункерів, резервуарів, елементів моста і тунелю, огорож, залізничних шпал та елементів переїзду. Роботу з бетонування виконують за допомогою різних технологій, устаткування, робочих інструментів і допоміжних засобів. У робочі обов'язки входить організація свого робочого місця, утримання в порядку обладнання та машин. Бетоняр повинен дотримуватися заходів безпеки, щоб уникнути нещасного випадку, який може трапитися з працівниками. Бетонщики можуть співпрацювати з іншими працівниками, наприклад, з каменярем і з кранівником.

Робота бетонярів, як на заводах, так і на будівельних майданчиках, як правило, буває гамірною та в поросі, фізично важкою. Роботи можуть проходити, як в приміщеннях, так і на вулицях, незалежно від умов погоди, де не уникнути підняття важких будівельних матеріалів. Часто необхідно вести роботи на висотах і тимчасових конструкціях, де необхідна хороша фізична підготовка і обережність. Робочим одягом бетоняра є міцні комбінезони, в яких не складно працювати і неможливо забруднити одяг. Так само необхідні захисна каска, рукавички, захисні окуляри, маски захисту від пилу, навушники для дотримання правил безпеки. Він використовує різні робочі інструменти, шліфувальні машини і бетономішалки. Робочі години бетонярів залежать від етапів будівництв, від погоди і від наявності матеріалу. Часто необхідно працювати вечорами і вихідними днями. Ця професія для людей з хорошим здоров'ям і фізичною витривалістю, хорошим зором і відсутністю страху висоти. Робота бетонярів не призначена для людей, які мають алергію на пил або астму.

Бетоняр повинен володіти знанням в загальній будівельній справі і термінології, у властивостях матеріалів, які використовують для бетонної роботи, в технологіях бетонних робіт і будівельного устаткування. Корисними будуть знання про фундаменти, про роботи мулярів, теслярів, штукатурів, малярські і плиткові роботи. Бетоняреві необхідне вміння читати будівельні креслення, виконувати будівельні виміри, вести облік витрат матеріалів, складати прості будівельні ескізи. Він повинен бути відповідальним і сумлінним, логічно мислити, мати просторову уяву, вміти робити планування, мати точність у рухах, спритні руки, здатність переносити навантаження в роботі, готовність навчатися. Необхідно мати технічну кмітливість і хорошу координацію.

Навчання проводиться в навчальних майстернях. Метою занять є послідовне оволодіння учнями системою умінь і навичок з професії.

Підготовка спеціалістів проводиться в навчальній майстерні мулярів, пічників, бетонярів яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Потреба у бетонярах на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професіями викладач Рябова С.Г.,  досвідчені майстри виробничого навчання Кузінський А.Л., Оленюк О.Т., Швець О.Л.,  молоді майстри виробничого навчання Косівський Володимир В., Косівський Валерій В.,

    

ПІЧНИК

Сьогодні професія пічник шанована суспільством. Саме пічник втілює у життя ідеї архітекторів і проектувальників, зводить  каміни, печі, димоходи.

Ця професія дуже важлива: саме він відповідає за те, наскільки комфортно почуватимуться  людина.

Історія виникнення професія виникла в феодальну добу  але корні  зародження виходять з сивої давнини. Люди намагалися зберегти тепло від вогнища, обкладали вогнище камінцями. Так виникли каміни, печі.

- характер роботи Професія пічник найактуальніша  сьогодні, коли енергоносії дорожчають і виникає потреба обігрівати домівки швидко і економно. Потреба в камінах, печах, коминах завжди буде. Пічник повинен вміти влаштовувати печі, кухонні плити, виконувати налагодження печей, ремонт.

Навчання проводиться в навчальних майстернях. Метою занять є послідовне оволодіння учнями системою умінь і навичок з професії.

Підготовка спеціалістів проводиться в навчальній майстерні мулярів, пічників, бетонярів яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Потреба у пічниках на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професіями викладач Рябова С.Г.,  досвідчені майстри виробничого навчання Кузінський А.Л., Оленюк О.Т., Швець О.Л.,  молоді майстри виробничого навчання Косівський Володимир В., Косівський Валерій В.,

      

 СТОЛЯР БУДІВЕЛЬНИЙ

 професія Столяр будівельний є необхідною, бо важко назвати галузь промисловості та сільського господарства, де не застосовувалася б деревина.

Столяр – багатопрофільна професія. Він виготовляє меблі (м’які, корпусні, офісні), бере участь у будівництві: виготовленні і монтажі перегородок, врізанні замків, ручок, облицюванні стін дерев’яними панелями, а також виготовленні будь-яких виробів з дерева: вішалок, карнизів та ін.

 Столяр — професія поширена. Його праця потрібна в різних галузях господарства країни. За період навчання учні отримують основні поняття як теоретичного матеріалу, так і відпрацьовують основні практичні навички на уроках виробничого навчання під керівництвом майстрів.

Результатом роботи столяра є виготовлення, складання та встановлення виробів з деревини: віконних рам, сходових огороджень, меблів, дверей, корпусів легких суден, музичних інструментів та інших предметів домашнього вжитку.

У наш час більшість столярних виробів виготовляється в заводських умовах за допомогою деревообробних верстатів. Праця столяра значно полегшилася завдяки використанню механізованого та електрифікованого інструменту. Але і зараз під час виконання столярних робіт використовуються такі інструменти, як долото, напилки, викрутки, стамески, кліщі, рубанки, свердла, рулетка, рівень, циркуль.

 Учні, які мають схильність до ручної праці, моделювання і конструювання, полюбляють працювати з деревом, професія столяра стає справою їхнього життя. Професія потребує чіткої координації рухів рук, доброго окоміру, обережності, акуратності під час виконання роботи.

 Столяр будівельний — одна з основних будівельних професій.

 Столяр будівельний повинен вміти:

 • виконувати столярні роботи;

 • обробляти деревину електроінструментом і вручну;

 • виготовляти і встановлювати прості столярні вироби.

Столяр будівельний повинен знати:

 • основні властивості деревини;

 • способи приготування столярного клею;

 • основні породи та дефекти деревини;

 • правила поводження з електроінструментами;

 • способи виготовлення з’єднань і збирання елементів столярних виробів;

 • способи забивання окремих місць деревини.

Навчання в БПБЛ  проводиться в навчальних майстернях. Метою занять є послідовне оволодіння учнями системою умінь і навичок з професії.

Підготовка спеціалістів проводиться в навчальній майстерні , яка складається із двох цехів — ручної і механізованої обробки деревини.

які оснащені сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Допомагають учням оволодіти  професіями викладач Щепанівський В.Ф.,  досвідчені майстри виробничого навчання Чорноморець І.О., Мельнік М.А., Шашкевіч Ю.Ф.,  молодий майстер виробничого навчання Поміркований І.О.,

ТЕСЛЯР

 Ця професія не втратила своєї актуальності і сьогодні. Будівництво не може обійтися без умілих рук, кмітливості і майстерності тесляра.

 Пішли у минуле ті часи, коли основним інструментом тесляра була лише сокира. Технічний прогрес поступово механізував теслярську працю, зробив її більш цікавою і творчою. Сучасний тесляр широко користується електричними і механічними інструментами. Розширення виконавських функцій роблять професію більш привабливою. Поле його діяльності набагато розширилося. Воно включає будівництво житла, виготовлення деталей внутрішнього обладнання та оздоблення, реставрацію старовинних будинків.

Обробка деревини — одне з найстаровинніших ремесел, яке опанувала людина. Столярна справа споріднена з теслярською. Столяр і тесляр мають справу з тим самим матеріалом – деревиною, користуються в  основному одним і тим же або дуже подібним інструментом. Трохи різні завдання і кінцеві результати їхньої праці.

Будівництво не може обійтися без умілих рук, кмітливості і майстерності тесляра, на будівництві в колишні часи ті та інші роботи виконувалися одними і тими ж людьми. Розділення професій столяра і тесляра відбувалося поступово, у міру того як підвищувалися вимоги до якості обробки дерев'яних конструкцій, виробів з дерева. Звичайною сокирою умілі майстри Стародавньої Русі створили прекрасні дерев'яні споруди, меблі і інші предмети ужитку, що до цього дня представляють велику художню і культурну цінність.

 З часом з'являлися нові, досконаліші інструменти для обробки дерева, розширювалося застосування його в будівництві.

Тесляр повинен мати Добре розвинуте просторове мислення, щоб по кресленню представляти зовнішній вигляд виробу , етапи його зборки, види з’єднання і т.д. Тесляр повинен мати гарний зір, розвинутий окомір.

Результатом роботи тесляра є виготовлення, складання та встановлення дахів, віконних рам, сходових огороджень, меблів, дверей, корпусів легких суден, музичних інструментів та інших предметів домашнього вжитку.

 На великому будівництві та в будівельних бригадах, на меблевих фабриках і на маленьких приватних меблевих підприємствах, працюють робітники цих чудових професій. Це одна з небагатьох робітничих професій, яку постійно потребують підприємства України.

Навчання в БПБЛ  проводиться в навчальних майстернях. Метою занять є послідовне оволодіння учнями системою умінь і навичок з професії.

Підготовка спеціалістів проводиться в навчальній майстерні , яка складається із двох цехів — ручної і механізованої обробки деревини.

які оснащені сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Допомагають учням оволодіти  професіями викладач Щепанівський В.Ф.,  досвідчені майстри виробничого навчання Чорноморець І.О., Мельнік М.А., Шашкевіч Ю.Ф.,  молодий майстер виробничого навчання Поміркований І.О.,

     

        

ШТУКАТУР

Штукатурні роботи відносяться до великої групи опоряджувальних робіт, а професія штукатура займає особливе і дуже помітне місце серед інших будівельних професій. Виникла ця професія дуже давно. Вже близько 5 тисяч років тому при будівництві будинків застосовували штукатурку з гіпсу. Слово «штукатурка» (stuccatura) — італійського походження (від stucco — гіпс, вапно, алебастр). Це дало вченим підставу припускати, що винайшли штукатурку італійські будівельники.

 На жаль до наших днів дійшло дуже мало документальних даних про цю професію, тому зараз неможливо встановити, якими методами користувалися і які інструменти застосовували штукатури тисячоліття тому.

 Перші приклади використання глиняної штукатурки-обмазки зустрічаються в житлах напівземляночного типу, характерних для степових районів древньої Русі. Для більшої охайності і краси поверхні глиняної штукатурки покривали різноманітними барвистими візерунками. У якості речовин-барвників використовували сажу, червону глину, крейду й інші найпростіші «земляні» фарби, а зв’язувальними речовинами для них служили жир, кістковий мозок, рослинна олія і пізніше вапно. Із часом багато змінилося в професії штукатура, але незмінною залишилася основна мета штукатурних робіт: надати будові кінцевого вигляду, завершивши цілий комплекс опоряджувальних робіт. Адже штукатурка — оздоблювальний шар на поверхнях різноманітних конструкцій і елементів споруд — стін, перекриттів, колон, перегородок, що вирівнює ці поверхні або надає їм певної форми і фактури. Це від штукатурів залежить, щоб стіни і стелі були рівними, без западин і горбів, дверні і віконні косяки дзеркально гладкими, архітектурні деталі геометрично чіткими. Це штукатури готують будинок або споруду під остаточне оздоблення — фарбування або облицювання. І ніяка фарба, припустимо, шпалери не зможуть приховати брак, якщо він допущений штукатуром. Штукатурка має санітарно-гігієнічне, захисно-технічне і архітектурно-декоративне призначення.

 Із впевненістю можна сказати, що всі будівельники з нетерпінням чекають появи на будові штукатурів, тому що їх поява означає швидке завершення будівництва. Кожному зрозуміло, що завершення роботи завжди радує.

 Праця сучасного штукатура значною мірою механізована. Для приготування, транспортування, подачі та нанесення розчину, а також виготовлення мастик для приклеювання листів сухої штукатурки застосовують розчино змішувачі та розчинонасоси, для проціджування розчинів — вібросита, підтримання відповідного температурного режиму — розчино нагрівачі.

 

В Україні вже намітилися тенденції до заміни традиційних штукатурних розчинів, мокрих способів штукатурення більш прогресивними матеріалами і технологіями. Йдеться про сухі модифіковані будівельні суміші, високо декоративні покриття, полімер мінеральні й синтетичні штукатурки, а також сухі способи опорядження поверхонь, наприклад застосування гіпсокартонних комплектних систем, високу ефективність яких засвідчує світовий та європейський досвід .

 Штукатур — шанований член гільдії будівничих. Він вміє поважати працю тих, хто працював на об’єкті будівництва до нього, і тих, хто працюватиме після... Тому і до результатів власної праці його ставлення завжди відповідальне. Досягається ж воно завдяки таким морально-діловим чеснотам, як уважність та вміння працювати у колективі...

 Ось така вона, одна із самих давніх, самих романтичних, самих необхідних професій — професія штукатура.

 Опанувавши цю професію Ви будете знати : склад та способи приготування декоративних розчинів, розчинів для штукатурки спеціального призначення та бетонів для торкретування; види та властивості сповільнювачів та прискорювачів тужавлення; властивості розчинів з хімічними домішками (хлористі розчини, розчини з додаванням поташу, хлористого кальцію) та правила користування ними; способи виконання поліпшеної штукатурки; способи промаячування поверхонь; будову розчинонасосів, цемент-гармати та форсунок до них; будову затиральних машин; вимоги до якості штукатурних робіт; способи механізованого нанесення розчинів й торкретування поверхонь;

 уміти: виконувати роботи середньої складності під час обштукатурювання поверхонь та ремонту штукатурки.

Підготовка спеціалістів в БПБЛ проводиться в навчальній майстерні штукатурів яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми : накидання, намазування, затирання.

 Практику учні проходять на діючих об’єктах.

Потреба штукатурів на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професією  викладач Чернюк І.В.,  досвідчені майстри виробничого навчання Лисюк Л.Г., Бас С.В., Демчук А.І., Левчук О.М., Чорноморець Т.П.,  Філаткіна Н.В., Філаткін А.Є., Надольний І.П.

МАЛЯР

Маляр — одна з найпоширеніших професій в будівництві. Завдання маляра — надати будівлі красивого, нарядного вигляду, нанести шар фарби, що врятує будівлю від руйнування.

 Будівельник цієї професії повинен знати : вимоги до якості матеріалів, що застосовуються під час виконання малярних та шпалерних робіт; вимоги до якості пофарбованих та обклеєних поверхонь; способи приготування фарбувальних сумішей для виконання малярних робіт; будову та правила експлуатації машин, механізмів та механізованого інструменту для малярних робіт (крім агрегатів високого тиску); будова та принцип дії шпалерорізальних машин; будову та правила експлуатації пересувних малярних станцій, розчинонасосів; вимоги до якості матеріалів, що застосовуються під час виконання малярних, шпалерних, штукатурних робіт; вимоги до якості виконання робіт; правила дотримання пожежної та електричної безпеки; правила роботи на підмостках та драбинах; правила дотримання вимог з охорони праці під час виконання робіт на висоті; уміти : виконувати роботи середньої складності під час фарбування, обклеювання та ремонту поверхонь.

 Маляр вирушає з будівництва останнім, його робота завершує всю працю колективу будівельників. Він приносить радість людям, що заселяються в нові квартири: це дозволяє йому самому переживати почуття величезного задоволення. Справжній маляр — хороший художник. Мистецтво прикраси житла, громадських будівель завжди було одним з найважливіших видів естетичної діяльності людини.

Підготовка спеціалістів в БПБЛ проводиться в навчальній майстерні малярів яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми : намазування, затирання, фарбування

 Практику учні проходять на діючих об’єктах. Під час навчання в училищі, наші учні навчаються всім азам цієї захоплюючої професії у досвідчених майстрів виробничого навчання

Потреба малярів на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професією  викладач Чернюк І.В.,  досвідчені майстри виробничого навчання Лисюк Л.Г., Демчук А.І., Левчук О.М., Чорноморець Т.П.,  Філаткіна Н.В., Філаткін А.Є., Надольний І.П. Гуцало П.П., Ягофарова О.М.,  Собко Н.В., Надольний І.П.,  Томашевська О.І.

   

   

МОНТАЖНИК ГІПСОКАРТОНИХ КОНСТРУКЦІЙ

"Монтажник гіпсокартонних конструкцій" - одна з сучасних будівельних професій. Відноситься до опоряджувальних робіт і тісно пов’язана з професією маляра, лицювальника-плиточника і штукатура. Історія розвитку професії бере початок у XIX столітті, коли був створений прототип сучасного гіпсокартону. У 1880 р. Августин Сакетт а Америці створив листовий матеріал з десяти шарів картону, склеєних гіпсом, товщиною 5 мм.

У 1917 в Англії була побудована перша фабрика  по виробництву гіпсокартону.

Історія розвитку гіпсокартону вдосконалювала професію монтажник гіпсокартонних конструкцій. У наш час, робітники цієї професії монтують конструкції стель, стін, різних архітектурних елементів, оригінальних розробок (полки, стійки для міні-барів, перегородки, стелажі).

Монтажник гіпсокартонних конструкцій повинен знати: способи та прийоми розмічування складних поверхонь приміщення за допомогою теодоліту; конструктивно-архітектурні вирішення та способи влаштування перегородок, обличкувань та підвісних стель криволінійного обрису та мансардних приміщень будь-якої складності з гіпсокартону; особливості і правила влаштування перегородок із вогнестійкими захисними обшивками металевих елементів; способи і методи ремонту та відновлення пошкоджених поверхонь обшивок і каркасів конструкцій криволінійних обрисів; сучасні підходи до проектування; особливості та послідовність монтажу гіпсокартонних різнорівневих підвісних стель: криволінійних обрисів, змінного перерізу; системи штучного освітлення в збірних підвісних стелях; вимоги до освітлення різних приміщень; правила електро- та пожежної безпеки.

повинен вміти: розмічувати поверхні для створення архітектурно-конструктивних елементів будь-якої конфігурації за допомогою лазерного устаткування; здійснювати монтаж криволінійних каркасів для влаштування гіпсокартонних перегородок, підвісних стель складних дизайнерських вирішень; виготовляти криволінійні елементи із гіпсокартонних плит методом просічки; виконувати монтаж каркасів підвищеної складності та обшивку з гіпсокартону при влаштуванні мансардного приміщення; здійснювати монтаж каркасів перегородок із спеціальними вимогами щодо вогнестійкості, звукоізоляції та акустичності; виконувати вогнезахисну обшивку металевих елементів; виконувати монтаж систем підвісних стель підвищеної складності та монтаж освітлювальних приборів; здійснювати високоякісне шпаклювання та ремонт поверхонь обшивок, заміну цілих плит та відновлення каркасів; здійснювати поопераційний контроль якості за допомогою теодоліту.

Підготовка спеціалістів в БПБЛ проводиться в навчальній майстерні монтажно гіпсокартоних робіт яка оснащена сучасним обладнанням, інструментами, зразками.

Кожен учень має своє робоче місце, на якому він вчиться відпрацьовувати робочі прийоми : монтування каркасу, кріплення ГКЛ

 Практику учні проходять на діючих об’єктах. Під час навчання в ліцєї, наші учні навчаються всім азам цієї захоплюючої професії у досвідчених майстрів виробничого навчання

Потреба в монтажниках гіпсокартонних конструкцій  на ринку праці постійна і має тенденцію до зростання.

Допомагають учням оволодіти  професією  викладач Чернюк І.В.,  досвідчені майстри виробничого навчання Лисюк Л.Г., Демчук А.І., Левчук О.М., Чорноморець Т.П.,  Філаткіна Н.В., Філаткін А.Є., Надольний І.П. Гуцало П.П., Ягофарова О.М.,  Собко Н.В., Надольний І.П.,  Томашевська О.І.

      

ЛИЦЮВАЛЬНИК-ПЛИТОЧНИК

Професія лицювальника - плиточника має давню історію.

      У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва -піраміди, серед-яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка верхів'я, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку..

      Професія лицювальника - плиточника відноситься до комплексу професій оздоблювальних робіт, що виконуються з метою підвищення довговічності будинків( споруд ), надання їм естетичного вигляду. У процесі роботи лицювальник-плиточник застосовує різні механізми та інструменти: мозаїчно шліфувальні машини, розчиномішалки, трамбівки, катки, скрабки, кельми, шпателі, рівні тощо.

Для успішної професійної діяльності лицювальник - плиточник повинен  знати: види та основні властивості матеріалів, які застосовуються; склад розчинів, мастик, способи та технології їх приготування та застосування; способи розбивки, провішування, промаячування горизонтально

     

           



Категорії розділу
Рейд перевірка [0]
Зустріч з оперуповноваженим кримінальної [0]
Учні навчального закладу відвідали військову частину [0]
Представники організації АСЕТ провели лекцію для учнів навчального закладу [0]
Відбулася інспекторська перевірка [0]
Відбулася стрільба бойовими патронами [0]
В м. Житомирі відбувся конкурс команд КВК [0]
Працівники та учні навчального закладу взяли активну участь у Суботнику [0]
Представниками міліції в навчальному закладі були проведенні слідчі дізнання [0]
Відбувся тур хореографічних колективів [0]
Розпочався місячник обороно-масової роботи. [0]
Загальноліцейна відкрита виховна година [0]
Концерт присвячений до Дня Перемоги [0]
Працівники та учні навчального закладу прийняли активну участь у мітингу та покладанні вінків, при [0]
Проведення виховного заходу до Дня матері [0]
Зустріч директора з батьківським комітетом [0]
Привітання директора БПБЛ з юбілеєм [0]
В БПБЛ проведений І тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
В Жимтомирі відбувся ІІ тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
Активна підготовка до ІІІ туру "Учень року" [0]
В Житомирі відбувся ІІІ тур обласного конкурсу "Учень року" [0]
В навчальному закладі відбулася педагогічна рада [0]
З травня місяця розпочаті ремонті роботи щодо підготовки навч. закладу до роб. у новому н.ч. році [0]
Підготовка до державної кваліфікаційної атестації [0]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наш канал на YouTube!